Dodáme vám chatboty a voiceboty, ktoré patria medzi popredné riešenia v strednej Európe
Pridajte sa k viac ako 100 spoločnostiam, ktoré automatizujú svoje rutinné procesy a komunikáciu prostredníctvom našich chatových a hlasových AI virtuálnych asistentov, ktorí poskytujú podporu 24/7/356 a šetria vám náklady.
Sme pripravení nasadiť personalizovaný systém na platforme spoločnosti Feedyou priamo do vášho prostredia. Naše produkty patria medzi popredné riešenia chatbotov a voicebotov v regióne strednej Európy s viac ako 300 riešeniami v 30 krajinách. Naše voiceboty a chatboty je možné napojiť na veľké množstvo informačných systémov, analytických nástrojov chatových kanálov a omnichannel platforiem.
Čo dokáže váš virtuálny asistent
- Je v práci vždy včas, pracuje 24/7/365
- Zvládne sezónne výkyvy
- Dokáže komunikovať v 48 svetových jazykoch
- V prípade potreby sa prepojí na operátora
- Prepojí sa s vašimi programami
- Je riešením fluktuácie a nestabilného tímu
Prečo si vybrať naše riešenie
Implementácia chatbotov, voicebotov, mailbotov
Automatizujeme rutinné otázky a úlohy, vďaka čomu sa vaši zamestnanci a zákazníci môžu sústrediť na zložitejšie úlohy. Automatizácia pomocou botov znižuje náklady na zákaznícku podporu a ďalšie služby. Boty môžu zhromažďovať cenné informácie o preferenciách a správaní zákazníkov, ktoré sa dajú využiť na ďalšiu analýzu a zlepšenie služieb. Chatboty a voiceboty sa dajú ľahko integrovať do existujúcich podnikových systémov a procesov.
Jazykové možnosti chatbotov, voicebotov a mailbotov
Zdokonaľujeme chatboty, voiceboty a mailboty v komunikácii v cudzích jazykoch. Naši profesionáli v odbore bezchybne prekladajú a lokalizujú situačné texty, informácie o produktoch a službách a terminologické databázy. Vytvárame špecializované súbory cudzojazyčných textových a zvukových údajov pre správny komunikačný štýl konkrétneho chatbota alebo voicebota.
Hlasové možnosti voicebotov
Kvalitný voicebot potrebuje hlas, ktorý presne sedí. Či už ide o mužský, alebo ženský hlas, chápavo pokojný, alebo odvážne dôrazný, nájdeme ten správny. Vyladíme a nasadíme ho tak, aby dokonale zodpovedal službe a obsahu, ktorý bude za vás komunikovať.
Automatizovaná komunikácia vám zníži náklady
Skrátenie času čakania používateľa
Vybavenie opakujúcich sa otázok
Optimalizácia nákladov
Priemerný čas spustenia virtuálneho asistenta do prevádzky
Interakcií bez ľudskej podpory za minulý rok
Využitie chatbotov, voicebotov, mailbotov
Pridaná hodnota pre zákazníkov
Chatboty a voiceboty sú skvelými nástrojmi na efektívne riešenie najčastejších otázok, sťažností a reklamácií. Pomôžu so zberom spätnej väzby, meraním spokojnosti (NPS) a samoobslužným riadením zmien alebo obnovou hesiel. Tieto „zhovorčivé roboty“ umožňujú používateľom jednoducho odpovedať na časté otázky, ako sú otváracie hodiny, cena dopravy alebo výber správneho produktu. Voiceboty tak môžu efektívne riešiť otázky prostredníctvom hlasového rozhrania.
Virtuálni asistenti pre agentov a tímlídrov
Virtuálni asistenti zvyšujú stupeň podpory pre agentov vášho call centra. Najviac pomôžu junior zamestnancom, ktorým v mnohých prípadoch výborne svojou pomocou nahrádzajú skúsenejšieho kolegu. Tým sa skracuje čas čakania počas hovoru, skracuje sa AHT a zvyšuje sa produktivita práce. Novým zamestnancom pomáhajú zvyšovať NPS, vaši zamestnanci sú tak neustále v kontakte s asistentom, môžu dosiahnuť zvýšenie kvality hovoru a vďaka radám asistenta získavajú aj príležitosti na sebarozvoj.
Pridaná hodnota pre HR
Chatboty a voiceboty pomáhajú v rámci HR s náborom zamestnancov, pri onboardigu, s realizáciou zákazníckych prieskumov, v rámci interného helpdesku a servicedesku alebo pri offboardingu. Pomocou chatbota môžete byť v kontakte so svojimi uchádzačmi a zamestnancami 24/7/365, automatizovane vybavovať ich najčastejšie požiadavky, zbierať spätnú väzbu a nepretržite ich tak podporovať v ich pracovnej činnosti.
Ochrana osobných údajov a zabezpečenie
Vďaka nášmu skúsenému implementačnému tímu zabezpečíme, že implementácia bude rešpektovať všetky hardvérové, softvérové a bezpečnostné požiadavky, čím sa zabezpečí maximálna účinnosť a kompatibilita s vašimi používanými informačnými systémami.
- Dodržiavame GDPR a ďalšie bezpečnostné nariadenia
- Riešenia virtuálnych asistentov bežia v samostatných inštanciách alebo v predplatných Microsoft Azure Cloud, čím sa znižujú bezpečnostné riziká
- Riešenia s požiadavkami na maximálne zabezpečenie realizujeme na vlastných MS tenantoch zákazníkov
- Servery sa nachádzajú v EÚ (Microsoft West Europe)
- Automatické šifrovanie používateľských údajov pomocou služby Microsoft Azure Cloud
- Autorizácia prostredníctvom platformy Auth0 s podporovanými adaptérmi, ako je Facebook Login, e‑mail a heslo, Google Suite, Microsoft AD atď.
- Požiadavky tretích strán sa spracúvajú prostredníctvom TLS 1.2 alebo vyššej verzie