Dodáme vám chatboty a voiceboty, ktoré patria medzi popredné riešenia v strednej Európe

//

Pridajte sa k viac ako 100 spoločnostiam, ktoré automatizujú svoje rutinné procesy a komunikáciu prostredníctvom našich chatových a hlasových virtuálnych asistentov s umelou inteligenciou, ktorí poskytujú podporu 24 7 356 a šetria vaše náklady. Sme pripravení nasadiť personalizovaný systém na platforme vašej spoločnosti priamo do vášho prostredia. Naše produkty patria medzi popredné riešenia chatbotov a voicebotov v stredoeurópskom regióne s viac ako 300 riešeniami v 30 krajinách Naše voiceboty a chatboty možno prepojiť s veľkým množstvom informačných systémov, nástrojov na analýzu chatových kanálov a omnichannel platforiem.

Zistite viac
Anotace

Čo dokáže váš virtuálny asistent

  • Vždy načas, pracuje 24/7/365
  • Zvládne sezónne výkyvy
  • Dokáže komunikovať v 48 svetových jazykoch
  • V prípade potreby sa spojí s operátorom
  • Napojí sa na vaše programy
  • Je riešením fluktuácie a nestabilných tímov
Co dokáže váš virtuální asistent

Prečo si vybrať naše riešenie

ikona

Jednotná konverzačná platforma AI pre rôzne aplikácie v spoločnosti

ikona

/ Jednoduché používanie pre netechnických používateľov (no‑code low‑code)

ikona

Integrovaná chatová podpora a hlasové kanály

ikona

Plná kompatibilita s vašimi internými systémami prostredníctvom rozhrania API (viac ako 30 integrácií pripravených na použitie)

ikona

Vlastná technológia NLP s podporou mnohých jazykov

ikona

Otvorenosť najnovším technológiám (fastText, OpenAI, Ahisper, GPT)

ikona


Rýchla implementácia a nasadenie (3‑5 týždňov pre riešenia na mieru vrátane školenia)

ikona

Tím, trakcia, rozsiahle skúsenosti s funkčnými a ocenenými riešeniami (Gartner, Microsoft, IEA)

Implementujte chatboty, voiceboty, mailboty

Automatizujeme rutinné dotazy a úlohy, vďaka čomu sa vaši zamestnanci a zákazníci môžu sústrediť na zložitejšie úlohy. Automatizácia botov znižuje náklady na zákaznícku podporu a ďalšie služby. Boti môžu zhromažďovať cenné informácie o preferenciách a správaní zákazníkov, ktoré možno použiť na ďalšiu analýzu a zlepšenie služieb. Chatboty a voiceboty možno ľahko integrovať do existujúcich podnikových systémov a procesov.

Jazykové schopnosti chatbotov, voicebotov a mailbotov

Zdokonaľujeme chatboty, voiceboty a mailboty v komunikácii v cudzích jazykoch. Naši profesionáli v odbore bezchybne prekladajú a lokalizujú situačné texty, informácie o produktoch a službách a terminologické databázy.

Hlasové možnosti pre voicebotov

Kvalitný voicebot potrebuje presne prispôsobený hlas. Či už je to mužský alebo ženský hlas, pokojný s porozumením alebo odvážne dôrazný, nájdeme ten správny. Vyladíme a nasadíme ho tak, aby dokonale zodpovedal službe a obsahu, ktorý bude komunikovať za vás.

Automatizovaná komunikácia znižuje vaše náklady

98%

Skrátenie času čakania používateľov

80%

Zúčtovanie opakujúcich sa otázok

50%

Optimalizácia nákladov

3 týždne

Priemerný čas na sprevádzkovanie virtuálneho asistenta

34 míľ

Interakcie bez ľudskej podpory v minulom roku

Používanie chatbotov, voicebotov, mailbotov

Pridaná hodnota pre zákazníkov

Chatboti a voiceboti sú skvelými nástrojmi na efektívne riešenie najčastejších otázok, sťažností a reklamácií. Môžu vám pomôcť so zberom spätnej väzby, meraním spokojnosti (NPS) a samoobslužnou správou zmien alebo obnovou hesla. Tieto "chatboty" umožňujú používateľom jednoducho odpovedať na bežné otázky, ako sú otváracie hodiny, náklady na dopravu alebo výber správneho produktu. Hlasové roboty potom môžu efektívne riešiť otázky prostredníctvom hlasového rozhrania.

Virtuálni asistenti pre agentov a vedúcich tímov

Virtuálni asistenti zvyšujú úroveň podpory pre vašich agentov v call centre. Najviac pomáhajú mladším zamestnancom, ktorí v mnohých prípadoch výborne zastúpia skúsenejšieho kolegu. Tým sa skracuje čas čakania na hovor, znižuje sa AHT a zvyšuje sa produktivita. Pomáhajú novým zamestnancom zvyšovať ich NPS, takže vaši zamestnanci sú v neustálom kontakte s asistentom, dosahujú zvýšenie kvality hovorov a vďaka radám asistenta získavajú príležitosti na sebarozvoj.

Pridaná hodnota pre HR

Chatboti a voiceboti pomáhajú HR s náborom, nástupom, zákazníckymi prieskumami, interným helpdeskom a servisným oddelením alebo offboardingom. //Pomocou chatbota môžete byť v kontakte so svojimi kandidátmi a zamestnancami 24 hodín denne 365 dní v týždni, automatizovane vybavovať ich najčastejšie požiadavky, zbierať spätnú väzbu a nepretržite ich podporovať v ich pracovných činnostiach.

Ochrana osobných údajov a bezpečnosť

S naším skúseným implementačným tímom zabezpečíme, aby implementácia rešpektovala všetky hardvérové, softvérové a bezpečnostné požiadavky, čím sa zabezpečí maximálna efektívnosť a kompatibilita s vašimi existujúcimi informačnými systémami.

  • Dodržiavame nariadenie GDPR a ďalšie bezpečnostné predpisy
  • Riešenia Virtual Assistant bežia v samostatných inštanciách alebo na predplatnom Microsoft Azure Cloud, čo znižuje bezpečnostné riziká Riešenia s maximálnymi bezpečnostnými požiadavkami implementujeme na vlastných MS nájomcoch
  • Servery sú umiestnené v EÚ (Microsoft West Europe)
  • Automatické šifrovanie používateľských údajov pomocou Microsoft Azure Cloud
  • Autorizácia prostredníctvom platformy Auth0 s podporovanými adaptérmi, ako sú Facebook Login, e‑mail a heslo, Google Suite, Microsoft AD atď.
  • Požiadavky tretích strán sa spracúvajú prostredníctvom TLS 1.2 alebo vyššej verzie

Vytváranie a rozvoj asistentov nebolo nikdy jednoduchšie. Získate jeden nástroj a nekonečné možnosti.

ikona

Jednoduché používanie

ikona

Všetko v jednom

ikona

Bez programovania

ikona

Mnohé jazykové kombinácie

Nie ste si istí, potrebujete poradiť? Neváhajte sa obrátiť na odborníkov.

Potrebujete riešenie dátovej AI? Pošlite nám rýchly dotaz.

Loading...