Dodáme vám chatboty a voiceboty, ktoré patria medzi popredné riešenia v strednej Európe

Pridajte sa k viac ako 100 spoločnostiam, ktoré automatizujú svoje rutinné procesy a komunikáciu prostredníctvom našich chatových a hlasových AI virtuálnych asistentov, ktorí poskytujú podporu 24/7/356 a šetria vám náklady.

Be Understood

Sme pripravení nasadiť personalizovaný systém na platforme spoločnosti Feedyou priamo do vášho prostredia. Naše produkty patria medzi popredné riešenia chatbotov a voicebotov v regióne strednej Európy s viac ako 300 riešeniami v 30 krajinách. Naše voiceboty a chatboty je možné napojiť na veľké množstvo informačných systémov, analytických nástrojov chatových kanálov a omnichannel platforiem.

Čo dokáže váš virtuálny asistent

  • Je v práci vždy včas, pracuje 24/7/365
  • Zvládne sezónne výkyvy
  • Dokáže komunikovať v 48 svetových jazykoch
  • V prípade potreby sa prepojí na operátora
  • Prepojí sa s vašimi programami
  • Je riešením fluktuácie a nestabilného tímu

Prečo si vybrať naše riešenie

Jednotná konverzačná AI platforma pre rôzne uplatnenia vo firme

Jednotná konverzačná AI platforma pre rôzne uplatnenia vo firme

Jednoducho použiteľné pre netechnických používateľov (no-code/low-code)

Jednoducho použiteľné pre netechnických používateľov (no-code/low-code)

Integrovaná podpora Chat a hlasové kanály

Integrovaná podpora Chat a hlasové kanály

Plná kompatibilita s vašimi internými systémami prostredníctvom rozhrania API (viac ako 30 ready-to-use integrácií)

Plná kompatibilita s vašimi internými systémami prostredníctvom rozhrania API (viac ako 30 ready-to-use integrácií)

Vlastná technológia NLP s podporou mnohých jazykov

Vlastná technológia NLP s podporou mnohých jazykov

Otvorenosť najnovším technológiám (fastText, OpenAI, Ahisper, GPT)

Otvorenosť najnovším technológiám (fastText, OpenAI, Ahisper, GPT)

Rýchla implementácia a nasadenie do prevádzky (3 – 5 týždňov pre riešenia na mieru vrátane zaškolenia)

Rýchla implementácia a nasadenie do prevádzky (3 – 5 týždňov pre riešenia na mieru vrátane zaškolenia)

Tím, trakcia, bohaté skúsenosti s funkčnými a oceňovanými riešeniami (Gartner, Microsoft, IEA)

Tím, trakcia, bohaté skúsenosti s funkčnými a oceňovanými riešeniami (Gartner, Microsoft, IEA)

Implementácia chatbotov, voicebotov, mailbotov

Automatizujeme rutinné otázky a úlohy, vďaka čomu sa vaši zamestnanci a zákazníci môžu sústrediť na zložitejšie úlohy. Automatizácia pomocou botov znižuje náklady na zákaznícku podporu a ďalšie služby. Boty môžu zhromažďovať cenné informácie o preferenciách a správaní zákazníkov, ktoré sa dajú využiť na ďalšiu analýzu a zlepšenie služieb. Chatboty a voiceboty sa dajú ľahko integrovať do existujúcich podnikových systémov a procesov.

Jazykové možnosti chatbotov, voicebotov a mailbotov

Zdokonaľujeme chatboty, voiceboty a mailboty v komunikácii v cudzích jazykoch. Naši profesionáli v odbore bezchybne prekladajú a lokalizujú situačné texty, informácie o produktoch a službách a terminologické databázy. Vytvárame špecializované súbory cudzojazyčných textových a zvukových údajov pre správny komunikačný štýl konkrétneho chatbota alebo voicebota.

Hlasové možnosti voicebotov

Kvalitný voicebot potrebuje hlas, ktorý presne sedí. Či už ide o mužský, alebo ženský hlas, chápavo pokojný, alebo odvážne dôrazný, nájdeme ten správny. Vyladíme a nasadíme ho tak, aby dokonale zodpovedal službe a obsahu, ktorý bude za vás komunikovať.

Automatizovaná komunikácia vám zníži náklady

98 %

Skrátenie času čakania používateľa

80 %

Vybavenie opakujúcich sa otázok

50 %

Optimalizácia nákladov

3 týdny

Priemerný čas spustenia virtuálneho asistenta do prevádzky

34 mil

Interakcií bez ľudskej podpory za minulý rok

Využitie chatbotov, voicebotov, mailbotov

Pridaná hodnota pre zákazníkov

Chatboty a voiceboty sú skvelými nástrojmi na efektívne riešenie najčastejších otázok, sťažností a reklamácií. Pomôžu so zberom spätnej väzby, meraním spokojnosti (NPS) a samoobslužným riadením zmien alebo obnovou hesiel. Tieto „zhovorčivé roboty“ umožňujú používateľom jednoducho odpovedať na časté otázky, ako sú otváracie hodiny, cena dopravy alebo výber správneho produktu. Voiceboty tak môžu efektívne riešiť otázky prostredníctvom hlasového rozhrania.

Virtuálni asistenti pre agentov a tímlídrov

Virtuálni asistenti zvyšujú stupeň podpory pre agentov vášho call centra. Najviac pomôžu junior zamestnancom, ktorým v mnohých prípadoch výborne svojou pomocou nahrádzajú skúsenejšieho kolegu. Tým sa skracuje čas čakania počas hovoru, skracuje sa AHT a zvyšuje sa produktivita práce. Novým zamestnancom pomáhajú zvyšovať NPS, vaši zamestnanci sú tak neustále v kontakte s asistentom, môžu dosiahnuť zvýšenie kvality hovoru a vďaka radám asistenta získavajú aj príležitosti na sebarozvoj.

Pridaná hodnota pre HR

Chatboty a voiceboty pomáhajú v rámci HR s náborom zamestnancov, pri onboardigu, s realizáciou zákazníckych prieskumov, v rámci interného helpdesku a servicedesku alebo pri offboardingu. Pomocou chatbota môžete byť v kontakte so svojimi uchádzačmi a zamestnancami 24/7/365, automatizovane vybavovať ich najčastejšie požiadavky, zbierať spätnú väzbu a nepretržite ich tak podporovať v ich pracovnej činnosti.

Ochrana osobných údajov a zabezpečenie

Vďaka nášmu skúsenému implementačnému tímu zabezpečíme, že implementácia bude rešpektovať všetky hardvérové, softvérové a bezpečnostné požiadavky, čím sa zabezpečí maximálna účinnosť a kompatibilita s vašimi používanými informačnými systémami.

  • Dodržiavame GDPR a ďalšie bezpečnostné nariadenia
  • Riešenia virtuálnych asistentov bežia v samostatných inštanciách alebo v predplatných Microsoft Azure Cloud, čím sa znižujú bezpečnostné riziká
  • Riešenia s požiadavkami na maximálne zabezpečenie realizujeme na vlastných MS tenantoch zákazníkov
  • Servery sa nachádzajú v EÚ (Microsoft West Europe)
  • Automatické šifrovanie používateľských údajov pomocou služby Microsoft Azure Cloud
  • Autorizácia prostredníctvom platformy Auth0 s podporovanými adaptérmi, ako je Facebook Login, e‑mail a heslo, Google Suite, Microsoft AD atď.
  • Požiadavky tretích strán sa spracúvajú prostredníctvom TLS 1.2 alebo vyššej verzie

Vytvárať a rozvíjať asistentov nebolo nikdy jednoduchšie. Získate jeden nástroj a nekonečné možnosti.

Jednoduché používanie

Jednoduché používanie

Všetko v jednom

Všetko v jednom

Bez programovania

Bez programovania

Mnoho jazykových kombinácií

Mnoho jazykových kombinácií